måndag 20 oktober 2014

Måndag igen.

Det känns som det typ alltid är måndag och fredag, de andra dagarna passerar i princip obemärkt. Idag har jag i alla fall varit och jobbat med min blomavdelning på förmiddagen, och när jag kom hem lagade jag en fantastiskt god lunch om jag får säga det själv, haha. Det blev ugnsstekt rotfruktsröra (morötter, potatis och lök hade vi hemma) samt köttfärssås på köttfärs, creme fraiche paprika och chili, krossade tomater med chilismak och svartpeppar. Hur gott som helst, och enkelt! Sitter här nu med världens matkoma och mår gott, men ska strax ta ut vovvarna en sväng för att sedan cykla bort till Kamelia. Eftersom vi hade dressyrträning igår så blir det en lugn uteritt idag. På vägen hem tänkte jag parkera cykeln vid motionsspåret och springa 2,5km. Jag är rejält mör i benen idag efter gårdagens träning samt springtur så vi får väl se hur det går, haha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar