söndag 21 september 2014

Sunday funday.

Igår var vi ute och käkade på Pinchos, jag har inte varit där förut så det var en spännande upplevelse. Otroligt god mat, och så himla mysigt med alla smårätter - jag gillar verkligen konceptet att man kan få lite av varje! Jag var där med ett gäng kompisar, Jonas jobbar tyvärr kväll hela helgen så han kunde inte följa med denna gången.

Idag städar jag och grejar lite här hemma, bland annat får toa en makeover. Vi har haft en stor hylla därinne som jag är så otroligt trött på, den liksom sväljer det lilla ljus som finns där inne och ser otroligt malplacerad ut, så idag åkte den ut. Planen är att skaffa ett litet vitt bord där man kan ha lite ihoprullade handdukar och kanske några värmeljus. Det kan ju faktiskt få vara lite mysigt även i ett så omysigt rum som en toalett. Nu ska jag dock ta ett break och ta med vovvarna på en promenad. Blev tipsad om hittaut.se av Linda igår, det lät som en så himla kul grej så jag registrerade mig idag och tänkte leta upp en checkpoint på en gång. Kul att ha ett mål med hundpromenaden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar