söndag 31 augusti 2014

Söndagsångesten.

Söndagar är ju min enda lediga dag, så den innebär ofta en hel del ångest över att jag vill hinna med att göra mycket samtidigt som jag vill hinna med att vila upp mig inför nya arbetsveckan. Inte ett så himla bra upplägg. Hittills idag har jag dock hunnit med en rejäl sovmorgon, promenad med hundarna, jobb med Wist Design, stekt pannkakor och lite planering inför kommande veckans jobb. Ska alldeles strax åka iväg till sjukhuset en sväng. Funderar på att slänga på mig träningskläder så jag kan åka raka vägen upp på berget och springa en sväng, min rygg är inte rolig idag och igår hann jag inte med någon springrunda.

Imorgon är det inventering på jobbet (sker en gång/månad) så då måste jag vara på plats innan butiken öppnar. Värsta arbetsdagen i månaden eftersom jag är så morgontrött, haha. Hoppas det går snabbt och smidigt.

Bjuder på en bild på Rambo i sitt halsband från Wist Design och regntäcke från Edit&Co :) Börjar dra ihop sig att beställa vintertäcke från henne snart, perfekt att få dem uppsydda efter vovvarnas mått!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar