lördag 30 augusti 2014

Fotokurs

Denhär lördagskvällen spenderar jag med två grymt trötta hundar, överblivet godis från igår och Solsidan! Började titta på det idag och det är ju hur kul som helst - älskar Mia Skäringer. Varje gång hon öppnar munnen så skrattar jag högt, och så tänker jag på min fina vän Cecilia som låter precis som Mia när hon pratar. Underbart!

Jag har börjat på en webbkurs i foto hos Emelie Ohlsson idag och tog med mig kameran ut till stallet för att fota hundarna lite. Jag har inte lyckats få till inställningarna tidigare vad gäller rörliga motiv, de blir alltid väldigt suddiga. Genom kursen fick jag dock sjukt bra info och bestämde mig för att testa på det mest rörliga motivet jag vet, nämligen Selma. Jag har såklart massor kvar att lära mig vad gäller skärpedjup och bländare men jag är ändå väldigt nöjd med första försöket! Ska bli så himla kul att utveckla fotograferandet, både för privat bruk men även för Wist Design - kunna få till riktigt snygga produktbilder på hundhalsband och pannband är ju guld värt!


En personlig favorit! 





En till bild jag blev nöjd med. Lite motljus hade inte skadat :)

Självklart fick Kamelia vara med lite också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar