söndag 31 augusti 2014

Drömmar.

Ikväll blev det en ganska sen springrunda, Selma fick också hänga på vilket hon gillade skarpt. Hon har energi så det räcker för att driva ett helt kärnkraftverk så hon sprang före mig hela tiden. Nu är hon däckad i soffan, jag ska också snart krypa ner och sova. Det är kul att känna att man blir starkare, får bättre kondis och orkar springa längre!

Imorgon är det ju back to business igen, men det är en ganska lugn vecka jag har framför mig. Mest är det imorgon. Jag ska försöka att inte ta på mig så mycket mer denna veckan då jag behöver göra endel administrativt jobb med Wist, planera framåt och strukturera lite. Drömmen är att kunna syssla med det på heltid, det är såklart en bit dit men där har jag mitt mål och på vägen dit behövs delmål och en plan för hur jag ska uppnå dessa. Jag är inte direkt världsbäst på att tro på mig själv, det är något jag måste jobba på. Att stå på sina egna ben på så vis att man driver sitt egna företag och har det totala ansvaret känns lite läskigt men framför allt utmanande och väldigt roligt. Jag känner dessutom att det passar mig att vara min egen chef och kunna planera min tid som jag själv vill. Drömmen!

Nej, nu ska jag krypa ner och kika lite på Solsidan innan jag somnar. Bästa serien!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar