tisdag 2 september 2014

Tisdag.

Denna veckan har jag det ganska lugnt med jobb, och det känns helt underbart efter de senaste veckornas hets. Så skönt att kunna vara i stallet eller ute med hundarna utan att känna tidspress hela tiden. Jag har även haft tid att träna lite med min kamera och idag tyckte jag endel av bilderna blev riktigt bra. Det artar sig, helt enkelt. Har fått endel tips i en fotogrupp jag är med i på facebook, så kul! Mycket hundbilder blir det här just nu, men de är som sagt bra att öva på.




Imorgon har jag sovmorgon då jag jobbar på eftermiddagen. Så skönt! Har endel jag vill hinna med som jag skulle gjort idag, dock installerade jag om min mobil idag när jag kom hem och det tog nästan fyra timmar (!!) pga att datorn inte ville ta hem mjukvaran förrän på sisådär sjuttielfte försöket. Nåväl, nu verkar den funka hyfsat, även om hörseluttaget krånglar. Har testat att rengöra det med en avklippt tops och det kom ut endel smuts, nu fungerar det om jag inte sticker i uttaget ordentligt utan har det lite urdraget men det är ju lagom störigt eftersom det är så lätt att komma åt att trycka till det. I-landsproblem kan tyckas men jag lyssnar på ljudböcker både under promenader med vovvarna, när jag är i stallet, rider och kör bil så det känns väldigt tyst och tråkigt just nu, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar