torsdag 17 juli 2014

Tappad sko.

Igår trampade jag ut till stallet på min cykel, fullt inställd på ett dressyrpass med kamelen. När jag fick in henne i stallet såg jag dock dethär: 


Mmsade bild till hovslagaren som skrev att han kan komma på söndag. Hon har ju fläkt sig endel men han trodde inte det skulle vara någon fara att få på en ny sko, hoppas! Har tejpat om hoven med silvertejp och hoppas den inte fläker sig mer, hon går ju ändå i en stor och mjuk gräshage.

Jag är hemma på lunch nu och ska snart iväg och jobba igen. Har fyra butiker kvar idag (har varit i tre på förmiddagen) och alla är i Skövde så det är himla skönt! Har redan kört drygt tio mil idag till de andra butikerna så det känns lyxigt att de andra bara ligger med några km emellan.

1 kommentar:

  1. okej då vet jag.. :) ååh hatar när det händer, när dom drar av sig dojjor när man minst vill det.. hästar! haha

    SvaraRadera