tisdag 15 juli 2014

Oh lord.

Just nu har jag ett vikariat så jag jobbar en hel del. Vissa dagar kommer jag hem rätt tidigt, vissa är evighetslånga.Sen är det ju såklart motionerande av vovvar och häst samt Wist Design ovanpå det så det är rätt mycket just nu, Ska dock bli gött när lönen kommer!

Igår dök en hel laddning med döskallar upp i min brevlåda, så jag kunde sätta igång med beställningar - har väntat i sex veckor på skallarna! Gjorde klart ett pannband och två hundhalsband under kvällen. Rambo fick posera lite i ena hundhalsbandet, han blir så våldsamt uttråkad så fort kameran kommer fram dock så det är inte lätt att få en fin bild, haha.


La en av hans favoritleksaker på ett bord och då sträckte han upp sig lite i alla fall, men man får vara snabb och hinner inte direkt ställa in fokus på kameran:


Jag blev väldigt nöjd med halsbanden i alla fall, hoppas kunden också blir nöjd. Hon har två frallor i samma färg som Rambo, och de turkosa jadepärlorna är ju jättefina mot det ljusbruna så det ska nog bli läckert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar