lördag 5 juli 2014

Dendär motivationen.

Klockan är midnatt och jag har precis kört ett träningspass, haha. Idag blev det ten minute abworkout vilket skulle vara ett tufft magpass, och det var det - efter halva kändes det som jag ville börja lipa, haha. Närå, riktigt så illa var det inte, men snacka om att det brände i magmusklerna!

Tog en längre ridtur med piggelin-Kamelia idag. Jag har inte direkt haft någon motivation alls med ridningen det senaste då jag inte mått så bra, men nu känns det som det kanske vänder - hoppas det. Det är så dumt för egentligen är en ridtur det bästa jag kan göra när jag blir deppig, men energin är helt som bortblåst och hela grejen känns bara omöjlig att orka med. När jag väl kommit upp på hästryggen och kommit iväg med en ljudbok i öronen mår jag dock som en prinsessa, oavsett hur låg jag varit innan. Kamelia är bra medicin, med andra ord. ♥

Nu ska jag krypa ner i sängen med mina små vovvar och sova så jag kommer upp för att jobba imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar