fredag 4 juli 2014

Apropå ridbyxor...

...så är självklart ett par från Animo högt på önskelistan, tycker de är helt fantastiskt snygga. Priset är ju dock rätt högt, man kommer knappast över ett par såna för under 2000kr. En bra motivation för att jobba hårt och spara, med andra ord! :)





Hej förresten! Hoppas ni har en fantastisk dag idag. Själv har jag varit och jobbat på Åhléns i Skövde på förmiddagen. Är hemma nu för lite lunch och promenad med vovvarna innan jag åker till Skara för jobb med blommorna. Sen är arbetsdagen slut och då ska jag fokusera på pannband och Kamelia. Min chef ringde förut och sa att hon får väldigt positiv feedback från butikerna jag jobbar i, så otroligt kul! Jag trivs så himla bra med dethär jobbet, man rör på sig hela tiden och det är väldigt socialt. Jag är ingen jättesocial människa av naturen, så det är bra för mig att "vara tvungen" att vara det. Jag mår väldigt bra av det, helt enkelt.

Nu ska jag hoppa i jobbkläder, kila bort till bilen och lyssna på ljudbok hela vägen till Skara. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar