söndag 25 maj 2014

Seg.

Jag är så sjukt seg just nu. Jobbade två timmar i förmiddags, sen åkte jag hem
och tog ut vovvarna på en kort promenad, gav dem mat och åt själv. Därefter planterade jag ett skott från en St Paulia innan jag däckade ett par timmar. Känns kul att ha hittat ett nytt intresse i blommor, det har jag verkligen varit totalt ointresserad av förut!

Vi har såklart även varit och röstat idag och sedan tog jag och hundarna en långpromenad medan Jonas putsade fönster. Därefter städade vi och nu sitter jag i soffan och orkar inte röra mig, haha. Det känns att jag nu jobbat 14 dagar på raken, även om det inte är heldagar så har det ju varit, och är fortfarande, mycket nytt. Samtidigt är det mycket i skolan som måste bli klart, ska bli så skönt när alla kurser är avklarade!
Nu jobbar jag i alla fall 6 dagar till på raken och sedan är jag ledig en dag, söndag tänker jag banne mig inte planera in ett skvatt.

Nu ska jag kila iväg till Kamelia, hoppas hon är sugen på ett dressyrpass i värmen :)

Två pelargoner och en St Paulia. Hur spännande som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar