torsdag 22 maj 2014

Mycket.

Jisses vad mycket det har varit nu det sista - jobb, skola, Kamelia och pannband. Det är roligt samtidigt som det är apstressigt, haha. Från och med lördag börjar jag jobba ensam, har gått bredvid nu ett tag - läskigt men spännande ska det bli. Det är ju mors dag i helgen vilket innebär mer att göra, det går åt mycket snittblommor helt enkelt.

Med skolan går det framåt, klar med två kurser - Webbutveckling fick jag A i och Praktisk marknadsföring vet jag inte betyget i än. Två kurser kvar med andra ord. Heja mig.

Nu ska jag (och Rambo) sticka iväg på kalas, i sooolen! Älska sommarvädret vi har fått nu! Jonas och Selma är hemma, Selma löper och är just nu ute på långpromenix så hon är nog nöjd med att sussa resten av kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar