fredag 2 maj 2014

Lite allmänt

Som ni kanske märker är inte bloggmotivationen på topp, men jag uppdaterar lite när jag känner att jag har något att skriva om helt enkelt. Hellre det än massa framkrystade inlägg utan något direkt innehåll.

I förrgår blev jag uppringd av två olika företag jag sökt vikariat/extrajobb hos. Det ena fick jag på studs - det är dock inte förrän vecka 28-31 men ändå, så sjukt kul! Det andra är helgjobb under sommaren, där blev jag intervjuad och de skulle höra av sig. Jag söker flera jobb varje dag, har sökt kring 40 totalt om inte mer. Idag skickade jag iväg några spontanansökningar till intressanta företag, jag vill såklart fylla upp de lediga sommarveckorna med jobb, så mycket som möjligt. :)

Ska strax sticka iväg till stallet på min cykel, har börjat cykla varje dag. Jonas har fått laga två punkteringar med bara dagar emellan, stackaren. ;) Den jag hade fått igår var jättestor så jag hoppas lagningen håller, annars är det nog dags att investera i en ny slang helt enkelt.

Lite pannband från senaste dagarna:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar