tisdag 6 maj 2014

Positivt :)

Idag har jag fått ytterligare ett positivt besked på jobbfronten, telefonintervjuades för ett extrajobb förra veckan och blev uppringd idag om att jag fick det. :) Kul! Det är på några timmar/vecka hela sommaren. Ska på lite utbildning nästa helg, mycket spännande. Känns kul att det händer lite positivt, det har varit ganska mycket motgångar det sista.

Har förresten börjat cykla till stallet varje dag nu, vilket känns i mina ben, haha. Det ökar min vardagsmotion med 7km cykling om dagen, inte så illa! Idag blev det mer då jag behövde handla hundmat på djurmagazinet efter stallet, och det ligger flera km åt andra hållet hemifrån räknat. Sparar dessutom en hel del bensinpengar, min bil slukar en fel tyvärr. Den ska för övrigt iväg på lagning igen på onsdag, byta bromsok och lite annat. Den har inte varit billig direkt, så nu hoppas jag den håller sig i skinnet ett tag.

Nej, sovdags - börjar dagen imorgon med mitt sista prov i webbutveckling. Yay!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar