måndag 28 april 2014

Dagens :)

Idag började jag dagen med att åka ut till stallet och ta av Kamelia täcket, eftersom de fått gå ute i natt för första gången för i år. Härligt! :) Eftersom det inte fanns någon mockning att göra tog jag och vovvarna en skogspromenad. Kamelia tappade en sko i lördags, den flög all världens väg när jag var ute och red, så just nu får hon vila/eventuellt gå lite på ridbanan (som är av gräs) då hon ömmade i bakhoven på väg hem efter hon tappat skon. Så himla typiskt! Väntar svar från hovslagaren och hoppas han kan komma snart.

Har även gjort pannband idag, och Jonas och jag har varit och storhandlat. Ska möta upp en kund vid 18-tiden och sen ska jag till stallet igen ikväll, denna gången på cykel då Jonas har fixat punkan (yay!), förhoppningsvis i alla fall, han tror att det ska gå vägen nu. :)

Dagens pannband:


2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag har sett vilka fina pannband du gör och har förstått att man kan designa sig egna hos dig?

    såg att man kan göra det via Facebook men jag har inte det, men undrar om det går att kontakta dig via mail för vidare information?

    Mvh Jeanette

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad kul att du gillar dem! Det stämmer att man kan designa egna :) Maila mig på info[@]sarasofias.com så skickar jag lite mer info :)

    SvaraRadera