torsdag 20 februari 2014

Goda nyheter.

Igår fick jag äntligen tillbaka min bil, och åh vad fint han gick! Nu när det är ordning på honom igen så hör jag verkligen skillnad på motorljudet och förstår hur illa han gick förut. Tändstiften är bytta, en slang med hål i är lagad och ett nytt batteri sitter på plats. Jag har även fått en ny lampa i fram. Ska boka besiktning nu så får vi se om de kan hitta några fler fel, det kan eventuellt ha gått illa åt katalysatorn eftersom jag kört runt i bilen i flera månader fastän han inte varit i bra skick.

Jag har även fått sålt min hoppsadel, ska möta upp en tjej efter lunch idag och byta sadel mot pengar. Efter det möter jag upp hovslagaren i stallet och får nya skor på Kamelia, och kan äntligen rida för första gången på över en vecka (!!). Underbart!

En annan god nyhet är att jag skrev matteprov igår och fick resultatet idag; godkänd. Lättnad!

Hejdå sadeln - hello money!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar