torsdag 27 februari 2014

Dressyrträning 27/2

Ikväll har jag haft dressyrträning med Kamelia, och det gick verkligen kanon (!!) vilket jag inte förväntat mig (eftersom hon nyligen stod i två veckor pga min trasiga bil och sedan en tappad sko). Börjar bli väldigt taggad att tävla nu, får sätta mig imorgon och kika lite på Tdb om jag kan hitta något skoj. Typ april känns lagom att kicka igång tävlingssäsongen.

Igår åkte jag och Frida till stallet ihop, hon ska börja rida en häst i stallet en gång/vecka så vi red en runda med lite klätterbackar och sedan avslutade vi med lite galopp på galoppbanan innan vi skrittade av. Så himla kul, och äntligen någon som kan fota lite när jag rider Kamelia! :) Dessa bilder är tagna med min iphone så de är inte i världens bästa kvalitet, ska tänka på att ha med "riktiga" kameran i fortsättningen.





Även Fia och Jettan fastnade på bild, såklart:



Nu är det bedtime här, jag ska upp tidigt imorgon och kila iväg på en föreläsning på skolan. Börjar två kurser nu, Praktisk marknadsföring och Näthandel, ska bli sjukt kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar