tisdag 21 januari 2014

Skola och hästar.

Imorse hade jag min första lektion i Webbutveckling, det var (inte helt oväntat) bara killar förutom jag, haha. Läraren verkar jättebra och kursen kommer bli hur rolig som helst! Vi fick prova på att göra en (inte särskilt avancerad) hemsida och testa lite html och css. Ser verkligen fram emot att lära mig dethär och bli grym på bloggdesigner och att göra hemsidor.

Nu ska jag ta en promenix med Selma och sedan hugga tag i plugget inför imorgon, då ska jag göra en romanredovisning, redovisa tre novellanalyser och hålla ett anförande. Kommer ju ta halva dagen typ, haha. Men det är det sista i den kursen, sen är den helt klar.

Red Kamelia på ridbanan igår kväll och hon var så himla mjuk och fin, gjorde jättefina slutor i trav bland annat. Det var -6 grader så näsan och fingrarna var ganska kalla när vi var klara, haha. Blir nog samma sak ikväll, jag har nämligen insläppet ikväll igen och ridbanan är ju enda upplysta stället att rida på.

Nej, nu ska jag elda på lite här så jag blir klar någon gång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar