måndag 20 januari 2014

Det är mycket nu.

Idag är en lite körig dag. Jag var på intro i morse, eller rättare sagt var jag där och skrev upp mig på uppropet och hämtade mitt schema. Introt har jag varit på förut, så det skippade jag. Jag såg på schemat att jag hade min första lektion i Info&Kommunikation idag kl 12.15, och jag har prov 15.30 så det blir lite körigt med pluggandet fram till provet. Fast det ska nog gå bra ändå, hoppas jag. Har blivit klar med ungefär hälften av provpluggandet så jag är i fas, känns det som.

Ikväll har jag insläppet så jag tänkte mocka och rida i samband med det, så slipper jag åka två gånger. Jag har två novellanalyser och en romanredovisning som ska göras på onsdag så jag har lite att stå i fram tills dess ;)

Nej, nu ska jag studa vidare och sedan kila iväg till skolan. Hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar