tisdag 21 januari 2014

Ridning inställd pga krig.

Jag fick skippa ridningen idag, när jag kom ut ikväll var det nämligen militärövning. De sköt upp massa raketer och sköt med sina vapen och skrek som galningar, så hästarna var helt nippriga ute i hagen, det var knappt jag fick in dem. Kände inte för att sitta på hästryggen när det sköts upp en raket direkt, då hade jag väl hamnat uppe i någon tall någonstans, haha. Detta resulterade i att jag fick mer tid att plugga, vilket jag definitivt behövde. Jag är klar med förberedelserna för min romanredovisning, men novellanalyserna och anförandet jag ska hålla har jag inte kommit någonvart med än. Som tur är har jag hela förmiddagen på mig imorgon också, jag ska inte in till skolan förrän 14.30.

Nu ska jag ta ut vovvarna på kvällsrundan och sedan ta en dusch. Efter det, om jag orkar, liiite mera plugg.

Bild på mig och Kamelia, tagen av Cecilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar