torsdag 30 januari 2014

Sjukt.

Ikväll skulle jag tränat dressyr, men mina halsmandlar har svullnat upp och gör svinont och jag känner mig allmänt sjuk så jag fick ställa in. Så himla trist! Förstod nästan att något var på g, jag har ju haft två lektioner i skolan idag och det kändes som värsta spinningpasset att gå dit - kom fram helt andfådd och svettig, trots att jag bara bor typ tre kvarter därifrån. Hoppas att det inte är halsfluss, jag har bara haft det en gång tidigare och jag vill minnas att det var väldigt smärtsamt!

Imorgon har jag i alla fall inga lektioner, jag ska göra ett par inlämningsuppgifter och ett gäng pannband (bland annat ett döskallepannband!), tänkte ta en skrittrunda på Kamelia också om jag inte orkar med mer fart än så. Blir med andra ord en hyfsat lugn dag, skönt!

Åh vad jag längtar efter vår/sommar nu! Dock vräker snön ner ute, så det känns verkligen långt borta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar