onsdag 29 januari 2014

Happy times!

Idag fick jag besked från min lärare att jag får A i företagsekonomikursen, det känns helt galet bra! Ska fira nu med ett avsnitt av True Detective, kaffe och en godisbit. Snön fullkomligt vräker ner utanför, så det känns sådär extra mysigt att sitta i soffan med en filt över sig.

Jag glömde ta med mitt träns till stallet förut (har det hemma) så mitt planerade dressyrpass på ridbanan blev inställt, istället tog jag och Kamelia en promenad. Hon går så himla fort och tar verkligen älgkliv framåt - när hon tar ett steg tar jag typ tre - så jag var helt svettig när vi kom tillbaka. Dessutom var hon jättenära att trampa mig på foten, hon trampade ytterst på stöveltån så jag kände tårna tryckas ihop lite och har ett rejält märke i fram på stöveln nu. Snacka om tur att jag inte fick en av de fyra brodden rakt i foten, det hade inte varit särskilt skönt.


1 kommentar:

  1. Åhh vad fint! Kan du inte göra ett inlägg med olika sorters pannband och pärlor så man lättare kan beställa? :)

    SvaraRadera