fredag 31 januari 2014

Fredag.

Fy sjutton vad jag har ont i halsen idag. Jag gick inte upp förrän klockan var runt 10, då skrek halsen efter något varmt att dricka. Efter en stor kaffe gick jag ut med vovvarna och gav dem mat. Tur att vi har världens mest morgontrötta hundar, de hade nog gärna fortsatt sova ett tag till om de hade fått.

Just nu håller jag på att samla energi för att orka åka ut till stallet, mocka och ta ut Kamelia på en liten ridtur. Hoppas hon tänker vara snäll att fånga in i hagen idag, jag orkar verkligen inte pulsa omkring i snön och jaga henne! Ipren verkar inte hjälpa ett skvatt mot det halsonda, så det blir nog helt enkelt bara att härda ut. Kommer dock kännas helt underbart att komma hem igen, krypa ner i soffan med vovvarna och bara sooova.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar