söndag 19 januari 2014

Söndag.

Nu har jag precis skickat in min inlämníngsuppgift för bokföring och bokslut, yay! Känns himla skönt att ha det avklarat. Bara två moment kvar i Företagsekonomin nu, sen är det klart. Ska fira med lite kaffe och smörgås om en stund.

Jag hade dressyrträning i torsdags kväll, har inte hunnit skriva om den än. Gick kanon, Kamelia hade världens framåtbjudning och vi fick till formen riktigt bra. Gjorde några riktigt fina slutor i trav dessutom. Jag var verkligen helt, totalt genomsvettig, ganska bra med tanke på att det var -5 grader!

Har faktiskt redan varit och mockat idag, tog en pluggpaus tidigare idag och hade med mig Selma till stallet. Ska tillbaka om en stund och rida, ibland är det faktiskt skönt att dela upp det lite, särskilt nu när det är så himla kallt. Man behöver hem och värma sig lite emellan, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar