fredag 15 november 2013

There something special about fridays.

Det är konstigt, trots att jag pluggar på distans och alla dagar i princip ser likadana ut, tycker jag ändå att det är något alldeles speciellt med fredagar! Jag har suttit och gjort pannband och hundhalsband samt tittat på Heartland fram tills nu, men ska strax byta om till stallkläder och sticka iväg till Kamelia. Tänkte köra en repris på joggingpasset på ridbanan häromdagen, lång och låg form samt galoppfattningar. Enkelt och inga större krav än så, back to basics. Det känns som en bra plan. På vägen hem ska jag svänga förbi macken och köpa kanelbullar att bjuda på när syrran kommer på fika i eftermiddag.

Skickade just iväg en beställning på mer material, det är lustigt för fram tills nu har jag bara fått en enda beställning på ett pannband i stl Ponny, så jag har helt enkelt inte tagit hem några så små storlekar. Senaste dagarna har jag dock fått en hel hög med beställningar på just ponnypannband från flera olika personer. Kul, men typiskt att jag inte hade det hemma! Nu är det på väg hem i alla fall. :)

Har jobbat på bland annat dessa idag till en kund som ville ha matchande hundhalsband och pannband :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar