fredag 15 november 2013

Friday!

Godmorgon! Äntligen fredag, eller hur?

Idag ska jag sticka iväg till stallet tidigare än vad jag brukar, för min syster ska komma på besök på eftermiddagen. Dricka lite kaffe och prata, hur mysigt som helst! Sedan ska jag tillbaka ikväll och ta in hästarna och natta dem.

Utöver detta ska jag läsa på lite inför ett prov jag ska ha imorgon, göra klart några pannband samt packa in och skicka ett gäng pannband som sålts de senaste dagarna. Igår kom det en hel del beställningar vilket känns väldigt roligt. Älskar att sitta och fylla i mitt beställningsdokument, diskutera olika färger och kombinationer med kunder som är lite osäkra på hur de vill att det ska se ut. För att inte tala om hur roligt det är att tillverka och skicka iväg pannband som är precis som kunden vill ha dem, så att de liksom blir pricken över "i"-et i outfiten. Det är en fantastisk känsla att få mail från kunder som är nöjda och skickar bilder på sina älsklingar i sina nya pannband!

Tävlingen på facebooksidan har varit väldigt uppskattad, över 60 har deltagit i den. Jag önskar jag kunde ge ett pannband/hundhalsband till var och en av dem, det kommer bli jättesvårt att välja ut en vinnare - har nästan lite ångest inför det! I stort sett alla motiveringar som skrivits som kommentarer på tävlingsinlägget har varit jättebra.

Dessa la jag ut som erbjudande idag på sidan, tycker det understa är så himla fint i kombinationen av färger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar