torsdag 28 november 2013

Sovdags eller inte.

Ikväll har jag fått klart en hel massa pannband, så imorgon har jag många att fotografera och packa in. Skoj!

Selma har fått sin allergispruta ikväll, det gick hemskt bra. Hon reagerade faktiskt inte alls, så det känns som om detta kommer gå hur smidigt som helst att göra hemma. Det viktigaste är väl att man inte gör någon grej av det själv, utan beter sig som om det är det naturligaste i världen. Nästa spruta blir om fyra dagar, den första advent med andra ord (!).

Ska ta ut vovvarna på kvällsrundan nu, och sen är jag i valet och kvalet om jag ska vara duktig och lägga mig i tid eller om jag ska göra ett par mackor och kaffe och se ett avsnitt till av Sons of Anarchy. Det lutar nog faktiskt åt det senare alternativet.

Har förresten sålt min dressyrsadel nu, yay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar