onsdag 27 november 2013

Keep moving.

Äntligen vinterdäck på bilen! Jag trodde det skulle ta typ 45 minuter för dem att byta däck, men det tog kanske 10 minuter. Smidigt! Lämnade mina sommardäck där, så nu har jag hela kombiutrymmet tomt, vilket innebär att hundarna inte behöver åka i baksätet som de gjort på senare tid.

Jag red ut en sväng på Kamelia ikväll, det var helt kolsvart ute men jag klädde på både henne och mig massa reflexer och satte på mig pannlampan. Min pannlampa är nog ungefär den sämsta som någonsin tillverkats, den lyser bara upp Kamelias öron och inget av vägen eller omgivningen omkring oss. Visserligen har hon söta öron, men jag vill ju gärna se vart vi är på väg också, haha. Ska investera i en bättre framigenom, har hört att Clas Ohlssons har riktigt bra pannlampor. Kamelia tyckte att det kändes bra att ta det säkra före det osäkra idag, dvs dra på i världens trav och låtsas som hon inte märkte när jag försökte hålla in henne. Bäst att hålla sig i konstant rörelse, så att man har större chans att undkomma eventuella hästätare!

Gammal bild, men det blev såklart inga bilder i mörkret idag så den får duga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar