fredag 29 november 2013

Fredag!

Hej allihopa!

Igår hann jag verkligen inte uppdatera, dagen gick verkligen i ett. När jag vaknat pluggade jag fram till efter lunch, då jag gick iväg och skrev prov. Provet var svårare och tog längre tid än jag räknat med, så jag hann inte med någon ridning utan fixade bara mockning osv. På kvällen var vi ute och käkade samt bowlade med svärmor och familj. Jättekul och jag har träningsvärk idag, haha!

I övrigt har det hänt en hel del roliga saker senaste dagarna som jag förhoppningsvis kan berätta mer om längre fram. Bland annat ska jag på en arbetsintervju vilket är lite otippat men det ska bli spännande!

Ska strax iväg till stallet, testa belysningen på ridbanan idag, yay! Sedan ska jag göra klart några hundhalsband, ska iväg på ett event imorgon och då ska jag ha dem med mig samt några pannband.

Fick en fråga om hur mina egna träns ser ut med pannband, och här är dem! Dock är det längst till höger sålt, sålde det idag faktiskt. Nu när jag inte längre har någon brun sadel passar det inte med brunt träns, så även det i mitten kommer säljas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar