onsdag 20 november 2013

Fullt upp.

Igår hann jag inte blogga, det var så himla mycket att göra. Jag släppte ut hästarna på morgonen, sen åkte jag hem och sov en stund på soffan - finns det något bättre än att lägga sig under en varm filt när man just varit ute i kylan en tidig morgon? När jag kvicknat till igen sprang jag massa ärenden på stan, skrev upp mig på prov, skickade paket och lite sådant. Sen åkte jag och handlade kraftfoder till Kamelia och åkte till stallet. När jag hade mockat och ridit kom Jonna och vi åkte iväg och hämtade halm, och sedan flyttade vi ett gäng stora hösilagebalar. Kom hem någon gång på kvällen och var helt slut!

Idag ska jag skriva på en inlämningsuppgift till Företagsekonomin och förbereda mig för ett prov jag har imorgon, så Kamelia vilar. Jag har dock insläppet ikväll så jag ska passa på att pyssla om henne en stund då.

Tog lite bilder i stallmiljö häromdagen, bland annat denna. Detta pannband ska flytta ända till Finland! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar