onsdag 20 november 2013

Webshop på gång!

Jag tog en paus i studierna och har grejat med webshoppen istället, det är så himla roligt och jag ser verkligen fram emot att lansera när den är klar. Det kommer bli lite variationer i priserna, endel pannband blir priset aningen högre på och endel blir det lägre på, fast det kommer inte skilja mycket från vad de kostar nu. Anledningen är att jag helt enkelt tagit hänsyn till kostnaderna för varje pannband i större utsträckning än vad jag gjort hittills, ett pannband som har rhinestones tex kostar mer att tillverka än ett utan eftersom de pärlorna är dyrare i inköp. Det är ett himla räknande, tur jag lärt mig endel av företagsekonomin ändå! ;)

Om en stund ska jag i alla fall iväg och mocka, fixa foder och ta in hästarna. Fram till dess ska jag dock studa lite till, så kan jag släppa plugget resten av kvällen sen. Jonas håller på med stolsrenovering, ni skulle bara se hur otroligt fint det blir - före och efterbilder kommer upp här så fort det är klart!

På webshoppen kommer jag ha endel olika kollektioner av pannband uppe. Denhär modellen kommer att heta Wist Birgitta efter min mamma som gick bort hastigt för några år sedan. Vinrött och guld känns som hennes färger. :) Självklart kommer möjligheten att designa egna pannband fortfarande finnas kvar utöver kollektionerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar