söndag 18 augusti 2013

M.I.A

Jag vet att jag varit lite missing in action här i några dagar, det har varit fullt upp med pannband, planering inför framtiden, stall och umgänge med vänner. Nu är jag dock tillbaka med massvis av inspiration för bloggen.

I förrgår var jag och Kamelia och klättrade i Kråkberget. Vilken lyx det är att ha tio min skritt-tur till ett sånt ställe - det är helt fullt med sandvägar och backar. Vi klättrade i ca en halvtimma och sedan tog vi en skrittrunda på det.
Igår red jag ut med en tjej i stallet, hon skulle visa mig en lite längre runda men vi råkade komma fel så den blev vääldigt lång, haha. Vi var ute i ca två timmar. Sjukt mysig runda, och jag spanade in flera ställen att klättra på samt långa, mjuka galoppvägar.

Idag ska jag jogga Kamelia en liten stund i alla gångarter på ridbanan och sedan skritta en sväng. I eftermiddag ska vi iväg och grilla hos svärmor så jag tänkte sticka iväg till stallet nu istället för att spara det till kvällen som jag brukar göra.

1 kommentar:

  1. Köpte ett pannband av dig i våras och ville bara säga hur fint jag tycker det är! Har tyvärr ingen häst längre men snart en ponny så då får det bli ett nytt pannband (;

    SvaraRadera