onsdag 14 augusti 2013

Lite bilder från idag.

Kamelia fick sitt nya pannband idag, och vi invigde det med en ridtur på ca en timma. Hittade en ny runda som nog kan bli en favorit, med både mjuka sandvägar och grusvägar samt endel backar. Spanade in endel ställen man kan klättra på även här, klätterbackar finns verkligen i överflöd - Kamelia kommer nog bli helt sjukt välmusklad om rumpan och ryggen framöver!


Tidigare idag gjorde jag klart lite beställningar på pannband, har tänkt göra färdigt ett par till nu ikväll. Planen var en springrunda efter stallet (igår gick jag direkt ut och sprang när jag kom hem därifrån) men jag har ganska ont i halsen så jag väntar tills imorgon för säkerhets skull. Vore sjukt trist att bli sjuk nu så jag hoppas att det är falskt alarm.


Detta blev klart idag - mörkbrunt läder, pärlor i babyrosa och ljust rosa samt silverstrass.

Och dessa, också i mörkbrunt läder :)

1 kommentar:

  1. Blir så avundsjuk när jag läser om era backar :) Här i plattlandet i Nykarleby,Österbotten finns det ungefär 1 liten uslig backe på alla rundor vi rider i terrängen!

    Pannbanden är verkligen snygga alla 3 :)!

    SvaraRadera