söndag 11 augusti 2013

Lördagsfika samt shopping.

Godmorgon! Eller ja, godmiddag är det väl snarare, jag har varit uppe ett tag och promenerat hundar, gjort klart pannband, fotat pannband, mailat med kunder och med en leverantör som jag eventuellt ska byta till. Jag fick nämligen mitt efterlängtade paket med material i fredags, men när jag öppnade det så innehöll det en massa grejor som jag inte beställt - de måste ha blandat ihop min beställning med någon annans. Det är inte första gången som det blivit knas, så jag lär använda mig av någon annan i fortsättningen. Tråkigt, men så är det ibland. Jag blev både arg och besviken i fredags men ryckte upp mig ganska snabbt och jobbade på en stund innan jag gick och fikade med min syster. Igår blev det fika med Stina, min f.d kollega, och att umgås med Stina + käka cheesecake + dricka kaffe + lite shopping var verkligen inte fel!

Cheesecake är ju så sjukt gott! Jag vägrade kategoriskt att äta det förr, eftersom jag trodde att det smakade som ostkaka vilket jag hatar, haha. Tur jag vågade mig på att testa till slut!
 
 
Mina shoppingfynd. Den vita toppen från Zoul längst till vänster kostade mig endast 19 riksdaler! Rabattcheck + 70% rea. Sjukt snygg var den också. Det andra inhandlades på ginatricot, också på rea.
Nu ska jag fixa mig lite kaffe och mackor och sätta igång med lite korrekturläsning. Mysiga söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar