måndag 12 augusti 2013

Ny vecka.

Då var det måndag igen då, jag har lite svårt att fatta att det redan är augusti och ändå har snart halva månaden gått. Man blir lite veckovill när man är hemma.

Hur som helst, igår blev det lite trav och galopp för mig och kamelen då hennes ben är mycket bättre nu och hon dessutom var pigg som en lärka. Hon har ju inte varit halt någonting under tiden hon haft dethär såret, utan det har helt och hållet varit jag som tyckt att vi ska hålla oss till lugna skritt-turer ett tag tills jag ser att det läker fint. Vilket det skönt nog gör. Ikväll ska vi nog ta ett litet trimpass på ridbanan, så får vi se hur det går.


Idag har jag skickat en rätt stor beställning till den nya leverantören som jag skrev om igår, så nu håller vi alla tummar och tår vi har att det kommer fungera bättre med denna. I övrigt har jag knåpat lite på pannband och gjort en hel del administrativt arbete, sånt är så skönt att få gjort!

Nu blir det en promenix med vovvarna innan jag ska åka iväg till stallet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar