tisdag 5 maj 2015

Nytränad :)

Idag fick Kamelia en vilodag så efter stallsysslorna tog jag ett extra långt pass på gymmet. Är så himla motiverad just nu, när man dessutom ser resultat i form av skymtande magmuskler blir man verkligen pepp. Lät roddmaskinen vara idag och körde crosstrainer istället följt av styrketräning. Variation är viktigt! Är särskilt nöjd med mig själv eftersom jag varit så himla trött idag, sa upp mig på jobbet igår eftermiddag så har nog gått och spänt mig samt sovit kasst. Berättar mer om detta i ett senare inlägg. Kommer sakna denhär arbetsplatsen och mina kollegor!

Imorgon ska en tjej i stallet rida samt sköta om Kamelia, så jag ska passa på att göra pannband hela kvällen. Hoppas jag hinner göra åtminstone en större del av beställningarna, det hänger på ryggen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar