fredag 23 januari 2015

Friday again

Då var det fredag igen, är det bara jag som känner det som om det typ alltid är måndag eller fredag? Tiden emellan bara svischar förbi, jag minns knappt vad jag gjort de dagarna.

Hur som helst, idag var jag på en arbetsintervju på morgonen. Vad kul det är när man faktiskt får komma på intervju! För en stund sen blev jag faktiskt uppringd om ett annat jobb med, så det blir intervju där med. Känns himla kul. Det sistnämnda ligger bara ca tre minuter hemifrån, vilket ju såklart vore fantastiskt. Lyxigt att kunna knata hem och gå ut med hundarna på lunchen, det gjorde jag alltid när jag jobbade på kontor här i centrum. Hann gå hem, fixa mat, äta, ta en liten sväng med hundarna för att sedan vara tillbaka igen i god tid.

Nu ska jag sätta fart här med ett pannband innan jag åker till jobb nummer två, följt av stallet. Ikväll ska jag ta en sväng till gymmet igen, var alldeles för trött igår faktiskt. Man behöver ju inte gå dit riktigt VARJE dag.

Längtar så otroligt mycket till sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar