fredag 2 januari 2015

Nytt år.

Hello!

Nytt år, nya möjligheter, eller hur? Har ni några nyårslöften, eller några mål för året? Min plan är mer ridning, mer träning, mer inkomst, springa mer, springa längre, delta i några lopp, umgås mer med vänner. Ja, det var nog det hele. Vi får väl se vad jag lyckas med. 

Idag har jag varit och jobbat i både Skövde och Skara. Störigt nog känns det som måndag idag, jag kan icke övertyga min hjärna om att det är fredag. Just nu sitter jag med pannbandsjobb och ska upp på berget och springa om en stund. Har börjat få ont i benhinnorna efter jag springer, och har förstått att det inte är bra efter att ha googlat och rådfrågat folk om det. Kan vara för att jag springer på asfalt mest, så nu ska jag testa mjukare vägar. Några nya skor har jag inte råd med för närvarande så vi får hoppas att de inte behöver bytas ut. De är typ 10 år gamla och säkerligen inte särskilt bra längre.

Nu ska jag scanna av jobbannonserna en sväng innan jag fortsätter med pannbandstillverkningen.

Längtar såå till våren. Denhär bilden togs i maj. Bara fem månader kvar (heja).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar