fredag 19 december 2014

I'm back ♥

På förekommen anledning tar jag upp bloggandet igen nu, woop (hej, Matilda, hoppas du mår bättre ♥)!

Vad har hänt under all min frånvaro då, kan man undra. Typ inget särskilt. Jag jobbar lite extra just nu inför jul och nyår, håller igång Kamelia, gör lite pannband och hundhalsband, sover, äter, osv. Jag är lite trött på mörkret och känner mig ganska omotiverad till det mesta, så tråkigt! Har avbokat dressyrträningarna för ett tag framöver och vill mest bara skrota omkring i skogen och på galoppbanan ett litet tag. Jag söker lite andra jobb och funderar på vad jag vill göra med mitt liv. Tar en hel del energi. Hoppas komma fram till något.

Hur som helst; vovvarna mår bra och Kamelia också. Rambo vill visa sitt nya vintertäcke som han inte behövt använda än eftersom det knappt varit minusgrader:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar