söndag 23 november 2014

Sunday.

Det har varit några händelserika dagar, minst sagt. I fredags krockade jag med bilen, en tjej körde mot väjningsplikt och kraschade rakt in i sidan på min bil. Himla läskigt, men allt gick bra. Min bil fick repor och en liten buckla, medans hennes lilla Clio blev helt uppfläkt. Glad att jag har en robust bil numera och inte åker omkring i en liten plastbil!

Senare samma kväll var jag ute och åt med ett gäng kompisar och blev matförgiftad, så natten tillbringades på toagolvet. Spydde säkert tiotalet gånger, det fanns inte ens något kvar att spy upp längre. Vidrigt! Har mailat dem och bett att få pengarna tillbaka, de skulle återkomma. Hela dagen igår spenderades på soffan, drickandes Coca-Cola. Mamma köpte alltid cola när jag var liten och blev magsjuk, det hjälper faktiskt lite. ♥

Idag har i alla fall livet återgått till det normala igen, med pannbandstillverkning, långpromenad med vovvarna, springtur och dressyrträning. K ville mest springa fort med huvudet i vädret på träningen så fick fokusera på mycket halvhalter, in med bogen, ut med rumpan, driva, mer halvhalter och till slut travade hon som en fin liten dressyrhäst, inom ramen och allt (fast hon försökte åla sig ur hela tiden). Svettigt värre! Hon hade inte ridits på två dagar (planerad vilodag på fredagen och oplanerad på lördagen då jag var magsjuk) så det var inte så konstigt att hon mest ville kuta fort.

Nu är klockan nästan 23 och jag har nyligen kommit hem från stallet och ätit lite. Ska planera lite för jobbet imorgon, se klart på senaste Sons of Anarchy (så jobbigt att den snart är slut!) och sen blir det sängen för mig och mysvovvarna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar