söndag 16 november 2014

Söndag.

Denhär veckan har varit rejält körig, fast så rolig! Nästa vecka kommer nog bli ungefär likadan, fast mycket jobb hemifrån med Wist Design. Har ett gäng pannband att tillverka men väntar på lite pärlor och annat smått och gott.

Igår hade jag besök av hovslagaren som slog på nya skor och snösulor på Kamelia, så nu kan det bli vinter (fast helst inte såklart). Invigde nya skorna på galoppbanan idag med ett gäng militärer i stridsvagnar som publik, haha. K är lite skeptisk mot stridsvagnar, inte rädd men hon håller ett öga på dem. Klok tjej. ♥ Efter ridturen sprang jag en runda, har slarvat med det senaste veckan pga tidsbrist vilket haft som resultat att jag fått ont i ryggen igen. Låg vaken till fyra i morse med smärta i skuldrorna och axlarna. Måste prioritera springandet nu, det är så onödigt att ha ont när det är så enkelt att hålla det i schack liksom. No excuses. Ska skaffa gymkort men så länge det går att springa ute väntar jag. Så gött med frisk luft i lungorna.

Nu ska jag hoppa i duschen och försöka komma i säng hyfsat tidigt. En tjej ska gå bredvid mig på jobbet imorgon, som det är nu finns ingen som kan hoppa in om jag blir sjuk/måste vara ledig, så det känns bra att det blir åtgärdat. Har liksom jobbat med feber och grejor, det känns inte så trevligt.

Jag och K på galoppbanan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar