tisdag 7 oktober 2014

Regn mot fönstren

Dethär med att K ska skritta i 20 min innan hon får trava har visat sig bli en utmaning. Idag höll det i nio minuter innan hon fick ett bryt, tog bettet och drog iväg i ökad trav, haha. Jag tror visserligen det är viktigare när jag ska jobba henne i dressyr eller hoppa, så att hon verkligen hinner bli varm. Vanliga uteritter på mjuka vägar lär det inte vara katastrof om vi inte håller regeln. Det känns heller inte särskilt trevligt för varken henne eller mig att jag ska molhålla henne och sedan blir det en explosion när hon väl får springa. Jag tar det som ett sundhetstecken att hon är såhär himla pigg och framåt, det är så härligt!

Imorgon får jag en leverans av lädernålar, så då ska jag köra igång med beställningarna som jag har fått senaste dagarna. Har ett tajt schema imorgon med fika med en syster, eftermiddagsjobb och kvällträning i dressyr samt insläpp, men jag har endel tid avsatt för Wist Design. Kul att det trillar in beställningar igen nu när jag är igång - ska bli ännu roligare när jag får hem material och kan ta emot beställningar på alla storlekar och färger!

Nu ska vi mysa vidare här, har tv-seriemaraton (Brothers&Sisters) med regnet mot fönstren som bakgrundsljud. ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar