måndag 8 september 2014

Kvällspromenad

Jag och kameran tog en liten sväng med vovvarna när jag var klar i stallet ikväll, har ökat kelvintalet för att få bilderna lite kallare i tonen, gillar :) Jag är fortfarande inte nöjd och känner verkligen inte att jag har koll, jag mest bara chansar lite och trycker av, haha. 

Rambo.

Mästaren på att se butter ut på bild, men här är i alla fall öronen uppåt, haha.

Ridvägarna här, alltså... underbara!♥

Selma var inte ett dugg intresserad av att lyfta nosen från backen och fastna på bild idag.
Under kvällen har jag för övrigt blivit jättetäppt i näsan och känner mig allmänt sjuk, hoppas det ger sig tills imorgon. Orkar inte vara sjuk varken på jobbet eller i stallet, särskilt inte om jag måste stå och vänta på veterinär osv imorgon. Heja immunförsvaret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar