fredag 27 juni 2014

Ridpodden.

Jag har nu lyssnat på alla avsnitt utom ett av Ridpodden, och den är så otroligt bra! Typiskt nog får jag dock inte avsnittet om dressyr att fungera, haha. Det är det jag är mest sugen på att höra, såklart, fast de andra avsnitten har verkligen varit väldigt intressanta och inspirerande. Särskilt ett avsnitt som handlade om form, där en forskare var med och pratade om hur hästen belastar och vart tyngdpunkten hamnar beroende på hur den går i formen i olika gångarter. Där blev jag väldigt förvånad (och även Peter Markne som också var med i avsnittet!). Hoppas de kommer göra fler avsnitt av den.

Jag har Podcaster i min iPhone (appen) och lyssnar genom den, det funkar bra förutom vissa avsnitt som bara inte går att lägga offline (som nu med dressyr-avsnittet). Tyvärr verkar det som att om de inte funkar så kommer de heller inte göra det längre fram, har en massa brottsdokumentärer jag vill lyssna på som jag försökt lägga offline upprepade gånger under flera månader. Irriterande! Men har man wifi brukar man kunna lyssna på endel av dem i alla fall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar