onsdag 25 juni 2014

Onsdag.

Just nu sitter jag och väntar på besök, så det kändes som ett bra tillfälle att kika in här och uppdatera lite. :)

Det senaste har jag blivit helt klar med skolan och jobbat en hel del. Jag blir inringd flera ggr varje vecka, kul! Jag trivs bra med dethär jobbet (merchandiser), det är ganska fritt vad gäller tider och man kan påverka tiden uppdraget tar genom att jobba på. Sen krävs det ju såklart att man kan ta ansvar och se till att allt görs ordentligt, men det är väldigt socialt och jag får röra på mig mycket.

Kamelia mår fint och sköter sig alldeles utmärkt i ridningen, ska träna på i sommar och komma iväg på tävlingar under hösten är planen. Just nu är det förvänd galopp och diagonalslutor som trimmas utöver det vanliga :) 

Min webshop är i princip klar, ska skaffa domän och lägga upp lite mer produkter bara, så himla spännande!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar