söndag 11 maj 2014

Sömnig

Just nu är klockan två på natten och jag är sjuuukt sömnig, fattar egentligen inte varför jag fortfarande är uppe. Har nämligen morgonbestyren i stallet imorgon, så uppstigning gäller om blott fem timmar. Gäsp!

Vi har i alla fall varit hos Erik och Sofie ikväll med ett gäng kompisar och sett på Eurovision. Kom hem för en liten stund sedan. Så himla mysig kväll, jag har dock som vanligt proppat i mig osannolikt mycket chips och godis så jag mår inget vidare, hehe. 

Apropå det har jag varit magsjuk ett par dagar denna veckan, det var ingen höjdare. Känner mig stressad över skolan nu, eftersom jag börjar jobba på måndag så hade jag velat få mer klart innan, men det får bli morgondagens problem. Nu ska jag sova!

Kamelia efter ett riktigt bra dressyrpass idag:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar