onsdag 23 april 2014

Onsdag

Alltså vädret! Så himla underbart. Jag sprang ett antal ärenden i förmiddags och man vill ju helst inte gå in överhuvudtaget. Dock har jag massvis av plugg så det är bara att bita i det sura äpplet. Som tur är har jag dressyrträning ikväll och det lär ju fortfarande vara soligt och fint då.

Jag har faktiskt sökt ytterligare ett par jobb idag, det kommer ut nya hela tiden så det gäller att hålla koll på alla sajter. Jag har sökt via Manpower, Bemannia, ams.se såklart och Academic Work. Finns fler sajter att kolla in vilket jag ska göra lite senare, nu är det dock Näthandelplugg som gäller. Ska bada Selma sen i ett nytt schampo jag hittade på Apoteket, hoppas det kan hjälpa mot hennes klåda som är väldigt jobbig just nu.

Någon som har erfarenhet av denna vid kvalsterallergi?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar