tisdag 22 april 2014

Hej då påsken.

Då var påsken över för i år, och den har varit riktigt trevlig. Jag är inget stort fan av påskfirande eftersom min mamma gick bort på påskafton 2009, men det har inte alls varit lika jobbigt i år som tidigare år. Tiden kanske inte alltid läker sår, men de gör lite mindre ont i alla fall.

Vi har bland annat påskpysslat hos Linda, ätit middag hos min syster, gått en tvåtimmarsvandring med vovvarna samt firat Jonas 35-årsdag hos hans mamma. Jag har tagit ledigt från pannband och nästan helt från studier också, har dock sökt ett antal jobb under helgen. Även ikväll har jag sökt en hel hög med jobb, är totalt uppe i drygt 20 ansökningar nu på bara någon vecka. Det är främst deltid jag är intresserad av, men heltid funkar såklart också.

Ett påskägg jag pysslade ihop hos Linda i fredags :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar