onsdag 5 mars 2014

Onsdag!

Jag skrittade Kamelia för hand igår igen och kunde faktiskt knappt se någon markering alls på det "onda" benet, hon reagerade heller inte särskilt mycket när jag masserade/klämde på muskeln så nu är hon nog på bättringsvägen, skönt! Dessutom drog hon en rejäl galopp i hagen efteråt och jag såg ingenting varken då eller när hon bröt av till trav. Ska skritta en sväng uppsuttet idag och får sällskap av Frida och Jettan eftersom det är onsdag. 

Idag hoppas jag dessutom få hem en massa material till pannband i stl Full, min förhoppning är att kunna tillbringa eftermiddagen/kvällen med pannbandstillverkning varvat med plugg inför prov i webbutveckling som jag har imorgon.

Nu ska jag byta om till stallkläder och sticka iväg och hämta Fridisen, vi hörs senare! :)

Senaste omgången färdiga pannband, 300kr + frakt (24kr) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar