söndag 2 februari 2014

Söndag.

Det har varit ett par riktigt lugna dagar här, jag är fortfarande sjuk. Dock har jag haft/har stallhelg, så himla typiskt eftersom jag var sjuk förra gången jag hade det också. Det är ju inte jätteansträngande egentligen, det är mest bara hela grejen att gå upp tidigt och bege sig ut i kylan när man är frusen och har ont i halsen som är jobbigt. Ah, ni förstår säkert precis vad jag menar.

Nu har jag just proppat i mig alvedon och ipren och ska snart kila iväg till affären, därefter till stallet. Tänkte jogga Kamelia lite på ridbanan, det blir nog lagom. Igår fick hon vila, jag hade varit uppe hela natten med Rambo som hade jätteont i sina ögon och ville klia sig i dem vilket han absolut inte får göra så han behövde konstant bevakning. Ska bli skönt att få operationen gjord på tisdag, även om han är mycket bättre nu och inte verkar ha ont. <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar